دختر: سلام خواهش میكنم! Asl pls ؟



پسر: تهران/وحید/26 و شما؟



دختر: تهران/نازنین/22



پسر: چه اسم قشنگی! اسم مادربزرگه منم نازنینه!



دختر: مرسی! شما مجردین؟



پسر: بله. شما چی؟ ازدواج كردین؟



دختر: نه منم مجردم! راستی تحصیلاتتون چیه؟



پسر: من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT دارم!!! شما چی؟



دختر: من فارق التحصیل رشته گرافیك از دانشگاه سرین فرانسه هستم.!!!



پسر: WOW چه عالی! واقعا از آشناییتون خوشبختم.!



دختر: مرسی منم همینطور! راستی شما كجای تهران هستین؟



پسر: من بچه تجریشم! شما چی؟



دختر: ما هم خونمون اونجاس! شما كجای تجریش میشینید؟



پسر: خیابون دربند! شما چی؟



دختر: خیابون دربند!؟ كجای خیابون دربند؟



پسر: خیابون دربند ، خیابون........كوچه..........پلاك......... ، شما چی؟



دختر: اسم فامیلیه شما چیه؟



پسر: من؟ حسینی! چطور!؟

دختر: چی؟ وحید تویی؟ خجالت نمیكشی چت می كنی؟ Sad تو كه گفتی امروز با زنت میخوای بری


قسطای عقب مونده ی خونه رو بدی! مكانیكی رو ول كردی نشستی چت می كنی؟


پسر: عمه مولوك شمایین!؟ چرا از اول نگفتین؟ راستش! راستش!



دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده..... ، آخه می دونین............



دختر: راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟ میدونم به فریده چی بگم!



پسر: عمه جان! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین! اگه بفهمه پوستمو میكنه! عوضش منم به عمو فریبز چیزی نمیگم



دختر: اوووووووم خب ، باشه چیزی بهش نمیگم. دیگه اسم فریبرزو نیاریا !



پسر: باشه عمه مولوك بای.......!!!